Are u wasting time to save money? Rather waste money to save time! Instead of spending time to save money use that time to chase your dream :) (by JYPark)

.

Wednesday, November 17, 2010

I'm Sick :(

哎哟哟哟~
不懂为什么 今天我生病 (感冒)
鼻涕一直流 不能停
有时不知不觉就流出来料  = =
Ha Ha Ha Chiu~~~
LOL
下午吃了午餐,妈咪叫我吃药
OMG 我最讨厌的事情——吃药 = =
没办法 照吃
吃了 就跑去睡觉
所以我今天才酱乖 下午没开 FB
Chehahaha (学JiaJia的笑声) hahaha X)

OMG
酱多handouts要做到几时 T^T
Haizz
钱难赚纳 Orz


生病的我 T^T

No comments:

Post a Comment