Are u wasting time to save money? Rather waste money to save time! Instead of spending time to save money use that time to chase your dream :) (by JYPark)

.

Sunday, September 12, 2010

12/9/10

9月12号了。。。
还能怎样?!
=___________=
PMR真的把我逼疯了!
每天只能K书而已。。。
今天是我最后一天开电脑了(除非妈咪大人允许我开)一直到PMR结束为止
我只能忍忍忍忍!!!!
只能和书度过这些日子了
PMR一过,我要烧书啦。。。。XDDD
没有啦。
要保护环境啦!
PMR过后要大玩特玩!
玩玩玩。。。头脑不想别的只想玩!

现在开始
1. No Drama
2. No Anime
3. No PC
4. No Games
5. No Shopping
6. No Movie
7. No Korea?
8. Stop thinking of BEAST?

NOW JUZ WANNA CONCETRATE ON MY STUDIES!!!!

























我只希望,在你心中的某个角落,会是我停泊的依靠。



No comments:

Post a Comment